Wednesday 9 November 2016

חוות דעת קורס רכיבה אופנוען מאומן

שלום לקוראים. חזרתי אתמול (9.11.2016) מקורס הרכיבה של אופנוען מאומן והנה חוות דעתי:
יש שתי חברות המספקות קורס כזה, פרו ריידר ואופנוען מאומן. בחרתי באופנוען מאומן כי הם היו נגישים יותר הן באינטרנט והן בטלפון.
ההתקשרות איתם מאד נוחה ונעימה, יש להם אתר אינטרנט טוב, שלחו לי תיזכורות ומפת הגעה ואכן התייצבתי בזמן ומוכן. האימון נעשה במגרש החניה של איצטדיון הברפלד בראשון לציון מערב אשר הוסב זמנית למסלול רכיבה. הגענו תשעה רוכבים לקורס, האנשים מגוונים והאופנועים עוד יותר. לאחר רישום, קפה, תשלום (990 שח) והכרות התחלנו בקורס. שיטת הקורס היא שעור עיוני בסככה, ואחר כך עליה על הכלים ותרגול התרגיל. הצוות מורכב משלשה מדריכים ומובל על ידי גידי פרדר בעצמו. בבוקר התמקדנו בנושא הראיה והמבט, מבט ממוקד ומבט מרחבי. למדנו כיצד המבט מוביל את האופנוע על ידי שימוש בסנטר ככוונת. בתרגול ראיתי שזה ממש עובד, כלומר התבוננות קדימה מובילה את האופנוע בדיוק. שעור הבא עסק בישיבה נכונה, ואכן לאחר שתיקנו לי את הישיבה, למדתי היכן להניח את הרגליים, כיצד לאחוז בכידון והרפית הגוף, התרגיל נהיה קל וזורם הרבה יותר. שעור הבא היה היגוי נכון, איך להרפות את הכידון ולתת לאופנוע להתקדם ולפנות בעצמו. בתרגול במסלול הרגשתי שיפור מיידי. השעורים הבאים התמקדו בשילוב כל מה שלמדנו והוספת יסודות ההיגוי הנגדי.
לסיכום: זהו יום מהנה ומלמד מאד, הצוות מקצועי ומקבלים יחד אישי וחם. האם למדתי? בהחלט. 
אך הערה חשובה: עבור רוכב שאיננו מאזור המרכז, זה פרוייקט לא פשוט. כדי להתייצב בראשלצ ב 8.30 בבוקר, צריך או לצאת מאד מוקדם מהבית, או ללון בקרבת מקום. בסוף היום נאלצתי לרכב עוד כשעתיים וחצי לביתי בצפון הארץ. כרגע אני שוקל האם לקחת את שאר חלקי הקורס ? בכל מקרה אדווח לכם כאן 

No comments:

Post a Comment